2011年4月12日星期二

對你唯一的大話...

琴晚成晚都訓唔到, 今日一早就去左找佢...

我真係好唔開心... 一見到佢不停咁cry, 唔知點解.

之後我地去左西貢行下, 傾下計. 開始時, 我都係冇乜講野... 因為成個人都好失落.

慢慢地, 開心大家互相傾下... 講下...

有冇方法可以再一齊? 大家仲想唔想一齊? 離開佢會唔會好d呢?

講左好多好多野...

最後佢送我回家, 我係車上問佢:" 我返番我之前個身邊好唔好呀?"

佢係我隻手上寫.. "唔捨得你"

我話: "我返左去, 大家未都死心lo.. 你又唔駛擔心我, 有人照顧我啦!” 

(其實, 我係想你安心... 我之前都同你講過, 我一離開係唔會回頭的. 所以我會自己一個好好生活下去, 唔會再迫你, 希望有一日, 我地真係可以再次走在一起! 從心中默默的等你回來!!)

沒有留言:

發佈留言