2011年4月11日星期一

200天, 是開心還是傷心的日子呢?

今日同佢一齊第200 日, 我決心真真正正同佢講清楚大家既關係.

今日上左我地第一次拍施既地方傾, "山頂".

回想個時: 我地剛剛一齊, 由於工作係中環, 放工後佢話帶我去一個地方, 我地就係上面過左我地一個浪漫又溫馨的一晚.

但今日就好唔同, 我地去左PACIFIC COFFEE 傾.

我問佢有冇野要同我講, 佢問有D乜呀!

佢先至講,佢真係同番佢一齊呀! 佢話因為屋企關係!真的會這樣嗎? 

大家都覺得唔同左, 佢話唔想我唔開心,怕我喊...

但咁都唔係方法... 我唯一可以做的是, 關心佢... 係佢身邊默默支持.

我心中常常都認為, 兩個人真的在一起, 一定要互相旦誠相對. 之前個個就係有好多野, 唔同佢講. 搞都今時今日咁.

我今晚同佢傾,好似得一個解決方法, 就係"分手吧!!"

希望你同佢真係幸福快樂吧!

沒有留言:

發佈留言