2011年4月13日星期三

有你在身邊!

今早起身, 最於都忍唔住,打左俾佢. 打到去, 佢話自己都起身一陣,

我忍唔住問佢:" 點解唔打俾我呀! 係唔係我煩住你呀!"

佢話佢有D唔舒服, 一想打俾我, 個肚就好痛. 所以一直都冇打...

其實我問完之後, 我自己都忍唔住喊起來. 我打俾佢之前都已經喊左一陣, 因為十分掛念. (偷偷的食了一支)

講完之後, 我去左收拾下間屋. 真係! 我自己整爛左個沖水制... OH!! HOW!!!

我當時一唯刻, 有係知要打俾佢. 當我同佢講完, 之後佢話過來幫我整番.

突然, 成個人都好似醒左咁. 我同佢講, 唔駛呀! 我OK 呀!

我當時一路整一路喊. 我明白, 佢幫得我一時, 都幫唔到我一世.

唯有自己來吧!! 整完之後, 我望住個海... 又食左一支..

之後返公司前, 同佢去左食野... 佢係巴士站等我,

同佢一齊, 真係好開心... 好想俾佢拖住行, 好好咁保護我. (但呢個係我心中所想)

佢其實真係對我好好! 我好like 食腸仔, 佢買左盒熱狗腸俾我食. 多謝你.

之後, 係公司. 我好似平時咁做野, 之後佢突然叫我幫佢打d野. 我係佢個位度,打打下, 坐左係佢大脾上.

好sweet 呀! 佢攬住我. 我記得剛剛開始時, 我係佢屋企做野時, 佢都有咁攬住我. 十分回味!!

之後佢晚上有野做, 但佢都話陪我去坐車, 自己再轉.

坐係佢旁邊時, 真係好想佢再次攬住我... 真係好溫暖.

之後, 我話好迫呀! 佢攬左我一陣. 之後又突然冇.. 唔知乜原因, 我攬住左佢隻手坐...

係佢差不多落車前, 我同佢講. 我以後仲可唔可以耐唔時攬住你隻手呀! 佢話當然可以啦!

佢話佢其實都好想叫我咁做, 但唔知點解又冇講...

佢落車時, 仲kiss 左我一下...

Thanks you !!

沒有留言:

發佈留言