2011年4月14日星期四

甜美的一天....

今日我十分開心... 同佢一天的相聚, 總是令人甜蜜.

今日lunch, 同佢去左食燒味飯. 呢間係我之前都有話過來同佢試下的.

由於今日個客, 推遲左, 所以令我可以同佢四周圍行下街街... 呢個感覺真係好開心.

我同佢講, 想買香薰座, 所以今日我地四出找尋. 其實我心中目的, 都不在於這個.

而是有佢陪係我身邊, 我已經心滿意足. 唔敢再有任何的要求.

而且我地回公司的車程上, 佢捉住叫我攬住佢隻手, 訓下...

到左晚上, 因為我同佢早幾日都相約左今晚食飯, 所以我地去左樂富食佢鄉下名菜, "打冷"

食時我好耐心聽佢講, 有d乜好食.. 點分呢d好唔好食.. 點樣整先至係最好食...

我開始enjoy 聽佢講呢d野, 可能我未必記得晒. 但我會好珍惜同佢一起的每分每秒.

食完我地行番去九龍城坐車. 係我地過馬路時, 佢突然拖住左我行...

一路行, 同佢一路傾計. 個感覺真係好窩心...

行到一半, 佢同我講, 都夏天呀! 不如你攬住佢隻手行啦! 會冇咁熱.

但我同佢講, 我好鍾意你拖住我既感覺呀! 好安全. 好放心!

但同時, 其實我心中想, 真係可以一直拖住你行下去.

行左一陣, 佢送我坐車. 我上車前, 佢俾左個goodbye kiss 我...

(oh!! so sweet! 我又變得好小妹妹呀!! )

**佢開始有少少唔舒服呀! 十分擔憂! 希望佢身體快d好番啦**

沒有留言:

發佈留言