2011年4月15日星期五

冷靜吧!!

今日我忍手唔打俾佢, 因為佢話起身打俾我.

到佢打俾我時, 佢原來已經出左門口呀! 再唔會一起身就好掛住我,找下我先.

之後佢話要去bank 搞d野, 轉頭打俾我. 我等左成個鍾都唔見打來, 我未打俾佢lo.

打到去, 佢話個mobile 壞左, 打唔出. 之後又話要打俾其他人, 轉頭找我.

佢見我都差不多到, 未話來接我一齊去食d野.

我一見到佢,佢今日帶con... 乜事呀! 佢今晚同佢去邊呀!做乜要咁呀!

心情突然下沉... 乜都唔想講呀!

到左食野時, 我都only 食... 冇乜野講.

食完之後, 我話要去買d野, 本身佢都話陪我, 但行左一半, 佢話肚痛.. 咁算吧! 我自己行!

我之後返到公司, 都唔知同佢講乜好! 成個人有少少唔開心...

之後快放工前, 佢叫我一齊去食煙. 我未陪左佢落去.

佢入到life, 本身想攬下我. 但突然度門打番開, 佢好快咁彈開左...

我個刻唯有笑.. 但心唸.. 唔駛呀! 我真係咁唔見得光咩...

個刻真的令我明白, 自己確確實實係一個第三者. 係時候放棄呀!

之後, 佢話送我去灣仔, 我地坐車時. 佢講左d佢之前都講過既野...

我都冇乜反應俾佢, 之後我再一次問佢, 你明天返唔返工呀! 去到個刻, 先至話:應該唔去呀! "

我都唔明, 連呢d野都要包裝, 都唔直接講得or 唔得.

但個時, 我心中都好唔開心, 因為咁表示我唔可以見到佢呀! 要等到星期一呀! 

我發覺自己唔再like 星期六, 日 及假期呀!

沒有留言:

發佈留言