2011年4月21日星期四

又到假期了...

以前既我, 一到長假期, 都會好開心... 但近呢幾次, 都會好唔開心.

因為佢又唔可以陪我呀! 今日要exam, 都冇乜心情溫.

冇心情, 係因為我唔可以再見佢呀!其二係... 我之前個個, 吹我還錢呀!

近呢幾日其實都唔太開心..

有時會好傻咁諗, 係我同之前個個講, 我要自己一個人生活. 其實心中係想同豬豬一齊生活.

但宜家冇呀! 我真係要自己一個人好好生活呀!

係佢心中係唔係已經冇左我既存在呢? 佢係唔係已經玩完我呢?

我試問真係玩唔起. 但係佢心中我只是個玩物吧!

最後,我今日最後都係求佢呢幾日, 找一日陪下我, 可以嗎?

我都算冇乜地位呀!點要求佢宜家都係會她為先...

點解佢可以同時傷害兩個女仔呀! 

我真係好想知,她宜家仲知唔知我係同佢一齊呢? 



 

沒有留言:

發佈留言