2011年4月20日星期三

情緒被帶動了!

琴晚見佢咁唔舒服, 今日諗住早dd 入去找佢.

驚佢頭痛, 又肚餓...

所以買左支西瓜汁, 一份三文治俾佢.

我上車時, 打俾佢! 睇下佢有冇事!!

佢話有少少暈..跟住佢問我係邊, 我話來緊找你呀! 佢好似好緊張咁.

又話好快要走.. 又話咁..又話咁.. 跟住又問我今日唔係要交功課咩, 又話唔係今晚要溫書咩!!

跟住佢話打俾個客先, 過左一陣, 又打俾我...

佢今日好快手咁可以出來. 到我差不多到時, 佢話下來找我. 我話, 我係mtr 等你啦!

佢過來, 問我做乜呀! 好似唔開心咁. 試問咁點開心啦!

佢好明顯係有d野, 希望我估左啦! 今晚係最後一晚陪我. 之後要成5日後先見到我.

佢都好似冇乜野... 見唔到都冇所謂! 陪唔陪都唔理會.

好似上星期五咁, 佢明明話約左一個friend 傾野, 到最後未又係同佢一齊...

點解要騙我啦!

沒有留言:

發佈留言