2011年4月4日星期一

童心一吻!

今日係兒童節! 同時係我同佢真真正正要完結的日子.

佢送左份兒童節禮物俾我. 我當然好開心啦!

但我同佢都應該同時將大家既關係變得再簡單一點!

因為兩女, 一男, 係行唔迫通. 連文字上都冇法寫上呢個係乜關係.

今日同佢講左, 唔知佢明唔明白. 但我已經唔知有乜可以做下去呀!

突然抱住佢勁喊, 係因為我已經忍得好辛苦呀! 個心從未試過有咁痛既感覺.

我同佢講:" 我將你個心俾番你呀! 因為我有能力再keep 住呀! 我真係好痛好痛... "

佢話:"我其實將佢個心keep 得好實, 從來都冇離開過我. "

但你明嗎! 每日既早晚, 我都以淚洗瞼. 當只要得我一個人時, 我既眼淚都不自覺地流下來.

我真心希望你同佢可以再一次好好生活下去... 因為我已經係傷痛都冇地方可以再痛下去....................

沒有留言:

發佈留言